" „Viskas, kas mus supa, viskas, ką matome, nežiūrėdami, ką liečiame, patys to nežinodami, ką valdome, nejausdami, ką neatskirdami sutinkame, visa tai turi staigų, stulbinantį ir nepaaiškinamą efektą mums ir mūsų organams, idėjoms ir pačiai mūsų esybei“. Gi de Mopasanas "

SEANSAS

Vokietija

Dekolto Hadwerko figūrų teatras

KUR / KADA
2019 05 16, 17:30 val.
Apeirono teatras

Bilietai

Idėjos autorius, dailininkas, atlikėjas Jan Jedenak
Kūrybinis konsultantas Florian Feisel
Garso režisieriai Maximilian Leistikow, Jan Jedenak

Trukmė 20 min.

01 /Gi de Mopasano apsakymo „Horla“ įkvėptas „Seansas“ minimalistinių eskizų sekos dėka iškelia į paviršių akiai nematomus dalykus. Praeities epizodai dygsta iš pamišėlio sąmonės, fone grojant paslaptingiems ir bauginantiems garso įrašams. Žaisdamas su šviesa ir neapibrėžtumo jausmu „Seansas“ tarp šviesos ir šešėlių bando pagauti tai, ko tarsi išvis neegzistuoja.
2015 metais šis spektaklis laimėjo Fritz Wortelmann apdovanojimą festivalyje „Fidena“ Bochumo mieste Vokietijoje Geriausio profesionalaus kūrinio kategorijoje.
„Nagrinėjant apsakymą „Horla“ man kilo klausimai, kurie atvėrė galimybę pažvelgti į istoriją per lėlių ir objekto teatro prizmę.
Kas gi iš tikrųjų mus supa? Ar mes kontroliuojame daiktus, ar jie kontroliuoja mus? Tai, ko mes nematome, iš tikrųjų visuomet yra šalia. Tai įsiskverbia į mūsų gyvenimus, užvaldo mus, kol tampame svetimi patys sau. Gal mumyse yra dvi prigimtys?“Jan Jedenak

02 /Jan Jedenak įkūrė „Dekoltas Handwerk“ 2008 metais. Jis studijavo Štutgarto valstybiniame muzikos ir scenos menų universitete, Figūrų teatro katedroje, o taip pat baigė Kinematografijos ir medijų mokslus Vienos universitete.
Nuo 2011 metų Jan Jedenak dirba laisvai samdomu teatro režisieriumi bei lėlininku, bendradarbiaudamas su įvairiais kūrėjais šokio, performanso bei lėlininkystės srityse, statydamas spektaklius tiek valstybiniams, tiek nepriklausomiems teatrams.
„Dekoltas Handwerk“ kūrėjai teikia pirmenybę vaizdinei kalbai, balansuodami tarp performanso ir vizualiųjų menų. Tai teatras, fokusuojantis visą dėmesį į esmę, dirbantis su metaforomis ir simboliais, bei tuo pačiu kuriantis projekcijų ekraną, sugeriantį žiūrovų pojūčius ir fantazijas.

„Juodai baltas šios minimalistinių epizodų Jan Jedenak elegijos stilius, šviesos blykstės bei nakties vaizdai primena siurrealistinį filmo „gimimą“. Liekame sužavėti to užburiančio mirksėjimo“.
stimme.de