" Viskas, kas mus supa, viskas, ką matome, nežiūrėdami, ką liečiame, patys to nežinodami, ką valdome, nejausdami, ką neatskirdami sutinkame, visa tai turi staigų, stulbinantį ir nepaaiškinamą efektą mums ir mūsų organams, idėjoms ir pačiai mūsų esybei. Guy de Maupasant "

SEANSAS

Vokietija

Dekoltas Handwerk

KUR / KADA
2019 05 16, 17:30 val.
Apeirono teatras

Bilietai

Idėjos autorius, dailininkas, atlikėjas Jan Jedenak
Kūrybinis konsultantas Florian Feisel
Garso režisieriai Maximilian Leistikow, Jan Jedenak

Trukmė 20 min.

01 /Guy de Maupasant’o apsakymo „Horla“ įkvėptas SEANSAS minimalistiniais eskizais iškelia į paviršių akiai nematomus dalykus: fone grojant paslaptingiems ir bauginantiems garso įrašams, iš pamišėlio sąmonės dygsta praeities epizodai. Žaisdamas su šviesa ir už šviesos slypinčiu neapibrėžtumu, „Seansas“ tarp šviesos ir šešėlių bando pagauti tai, kas tarsi visai neegzistuoja.
2015 metais šis spektaklis laimėjo Fritz Wortelmann apdovanojimą festivalyje „Fidena“ Bochumo mieste Vokietijoje geriausio profesionalaus kūrinio kategorijoje.
„Nagrinėjant apsakymą „Horla“ man kilo klausimai, kurie atvėrė galimybę pažvelgti į istoriją per lėlių ir objekto teatro prizmę. Kas gi iš tikrųjų mus supa? Ar mes kontroliuojame daiktus, ar jie kontroliuoja mus? Tai, ko mes nematome, iš tikrųjų visuomet yra šalia. Tai įsiskverbia į mūsų gyvenimus, užvaldo mus, kol tampame svetimi patys sau. Gal mumyse yra dvi prigimtys?“ – sako Janas Jedenakas.

02 /2008 metais DEKOLTAS HANDWERK teatrą įkūrė Jan Jedenak. Jis studijavo Štutgarto valstybiniame muzikos ir scenos menų universitete, Lėlių teatro katedroje, taip pat baigė Kinematografijos ir medijų studijas Vienos universitete. Nuo 2011 metų Jan Jedenak dirba laisvai samdomu teatro režisieriumi bei lėlininku, bendradarbiauja su įvairiais šokio, performanso kūrėjais bei lėlininkais, stato spektaklius tiek valstybiniams, tiek nepriklausomiems teatrams. Jo kuriamas teatras siekia prisiliesti prie pačios prasminės gelmės, pasitelkiant metaforas ir simbolius konstruoti vaizdinį, kuris įtraukia žiūrovų pojūčius ir fantazijas.

„Juodai baltas šios minimalistinių epizodų Jan Jedenak elegijos stilius, šviesos blykstės bei nakties vaizdai primena siurrealistinį filmo „gimimą“. Liekame sužavėti to užburiančio mirksėjimo“.
stimme.de